Aviseringar
Rensa alla

Söker internetvän

Ämnesstartare

Hej, 12 om 20 april - 18 (06:a) vill jätte gärna ha en ibf har letat efter gn mellan 11-14 ♡ Lite mer fakta om mig: bor i Halmstad, älskar att dansa (har gått i dans i 1,5 år ) och det spelar ingen roll på längd har en kompis som är 1, 56  själv är jag 1,43 när jag skriver detta så är det 10/4 - 18 ♡ skriv om du är intresserad 

Citera

synd att man är 17 🙁

SvaraCitera

Louise.jansson:
Hej, 12 om 20 april - 18 (06:a) vill jätte gärna ha en ibf har letat efter gn mellan 11-14 ♡ Lite mer fakta om mig: bor i Halmstad, älskar att dansa (har gått i dans i 1,5 år ) och det spelar ingen roll på längd har en kompis som är 1, 56  själv är jag 1,43 när jag skriver detta så är det 10/4 - 18 ♡ skriv om du är intresserad 

Jag blir 12 i november! 🙂

SvaraCitera

Du kanske kan para ihop dig med någon av dina andra användare som startat samma trådar som den här om och om igen.

SvaraCitera

Men inte lika givande för dig att försöka utnyttja dem till vad du nu hoppas få ut av tolvåringar antar jag (om du inte är samma troll som alla andra uppenbart fishy trådskapare så kan du ignorera det här, men vad är oddsen för det?)

SvaraCitera

Om ungdomar.se börjat med riktad reklam till mellanstadieelever så tar jag tillbaks ovanstående, men det är annars inte rimligt att det dyker upp 100 "hej jag är tolv och vill hitta vänner" i veckan 

SvaraCitera

????

SvaraCitera