Hej på er alla! Jag söker lite nya tjejkompisar gärna här i nordöstra Skåne som är mellan 15-17 år och som gärna vill träffas och ta en fika någon gång. Jag är en oftast glad tjej som håller på med hästar på fritiden men annars går jag i skolan som de flesta andra. Jag tycker även om att antingen ta en jogging tur ute i naturen eller åka till badhytter eller en sjö eller havet och simma beroende på väder och årstid.
Jag har haft det lite svårt att hitta vänner sedan jag gick i åttonde klass då jag blev utfryst av före detta bästisar som helt plötsligt aldrig "hade tid" men de hade tid att vara med andra än mig. Vad jag hade gjort dom vet jag inte. Sedan dess så sjönk mitt självförtroende enormt och jag hade det lite svårt nu när jag började gymnasiet också. Jag har hittat klasskompisar men inga riktiga vänner liksom som man är med på fritiden och som man känner att "denna personen kan jag prata med om allt" har liksom inte hittat någon bästis. Och jag är så trött på det för jag har liksom inte haft några riktiga vänner sedan jag var vän med dessa som sedan började frysa ut mig och det känns väldigt ensamt ibland.
Jag vet liksom inte ifall det är mig det är fel på om det nu är så att ingen liksom dras till mig. Jag lyssnar gärna på vad folk har att säga och frågar ofta om de vill göra någonting. Men när det är åt andra hållet så håller folk inte konversationer med mig eller annat. De säger att de inte kan för att de har annat att göra och så man kan inte undgå att känna sig lite utanför när reste av gänget har varandra och känner varandra jätte bra och jag är liksom bara tredje hjulet liksom.
Det kanske finns fler där ute som känner likadant som jag eller till och med har haft det ännu värre. Kommentera hjärna om ni också är av intresse av att träffa nya. Helst tjejer men annars har jag inga större krav jag struntar i hur du ser ut eller om du råkar tycka att du har några andra flaws för jag söker den fina personen inuti detta skalet. Men som sagt helst i närheten av Kristianstad om man ska kunna träffas lite lättare eftersom att jag har skola och hästar att tänka på också och även lite ekonomiskt. Det blir lite jobbigt om du bor på andra sidan Skåne. Eller så det är fortfarande möjligt att träffas om man verkligen vill men det blir ju mer sällan.
Jag hoppas verkligen på att någon nappar på det här och om du också är intresserad av mig som vän så skriv gärna något kort om dig själv i en kommentar så kan jag ge ut kik eller skype eller någon annan social medie där vi kan lära känna varandra ännu bättre.
Ha en fortsatt trevlig dag.
Mvh: Amelie <3
Kram
Amelie99:
Hej på er alla! Jag söker lite nya tjejkompisar gärna här i nordöstra Skåne som är mellan 15-17 år och som gärna vill träffas och ta en fika någon gång. Jag är en oftast glad tjej som håller på med hästar på fritiden men annars går jag i skolan som de flesta andra. Jag tycker även om att antingen ta en jogging tur ute i naturen eller åka till badhytter eller en sjö eller havet och simma beroende på väder och årstid.Jag har haft det lite svårt att hitta vänner sedan jag gick i åttonde klass då jag blev utfryst av före detta bästisar som helt plötsligt aldrig "hade tid" men de hade tid att vara med andra än mig. Vad jag hade gjort dom vet jag inte. Sedan dess så sjönk mitt självförtroende enormt och jag hade det lite svårt nu när jag började gymnasiet också. Jag har hittat klasskompisar men inga riktiga vänner liksom som man är med på fritiden och som man känner att "denna personen kan jag prata med om allt" har liksom inte hittat någon bästis. Och jag är så trött på det för jag har liksom inte haft några riktiga vänner sedan jag var vän med dessa som sedan började frysa ut mig och det känns väldigt ensamt ibland.
Jag vet liksom inte ifall det är mig det är fel på om det nu är så att ingen liksom dras till mig. Jag lyssnar gärna på vad folk har att säga och frågar ofta om de vill göra någonting. Men när det är åt andra hållet så håller folk inte konversationer med mig eller annat. De säger att de inte kan för att de har annat att göra och så man kan inte undgå att känna sig lite utanför när reste av gänget har varandra och känner varandra jätte bra och jag är liksom bara tredje hjulet liksom.
Det kanske finns fler där ute som känner likadant som jag eller till och med har haft det ännu värre. Kommentera hjärna om ni också är av intresse av att träffa nya. Helst tjejer men annars har jag inga större krav jag struntar i hur du ser ut eller om du råkar tycka att du har några andra flaws för jag söker den fina personen inuti detta skalet. Men som sagt helst i närheten av Kristianstad om man ska kunna träffas lite lättare eftersom att jag har skola och hästar att tänka på också och även lite ekonomiskt. Det blir lite jobbigt om du bor på andra sidan Skåne. Eller så det är fortfarande möjligt att träffas om man verkligen vill men det blir ju mer sällan.
Jag hoppas verkligen på att någon nappar på det här och om du också är intresserad av mig som vän så skriv gärna något kort om dig själv i en kommentar så kan jag ge ut kik eller skype eller någon annan social medie där vi kan lära känna varandra ännu bättre.
Ha en fortsatt trevlig dag.
Mvh: Amelie <3
är tyvärr bara 13 år, och bor inte nära dig